Gruppemøde- Gruppe 1 & 2.
Gruppemøde- Gruppe 1 & 2.
Som vi har annonceret ved regionsmøderne, så inviteres 2 medlemmer fra hver sektionsbestyrelse til gruppemøde.
Mødet afholdes i Ringsted Brevdueforening onsdag den 15. september kl. 19.00. DdB er vært ved kaffe og ostemadder.
Hovedbestyrelsen.
Emner:
Alle nyheder
12.06.2026 - 08:47
10.06.2026 - 10:31
08.06.2026 - 16:52
04.06.2026 - 13:08
04.06.2026 - 13:08
04.06.2026 - 13:06
02.06.2026 - 12:51
13.05.2026 - 20:48
13.05.2026 - 10:04
11.05.2026 - 12:46
