Gruppemøde- Gruppe 1 & 2.
Gruppemøde- Gruppe 1 & 2.
Som vi har annonceret ved regionsmøderne, så inviteres 2 medlemmer fra hver sektionsbestyrelse til gruppemøde.
Mødet afholdes i Ringsted Brevdueforening onsdag den 15. september kl. 19.00. DdB er vært ved kaffe og ostemadder.
Hovedbestyrelsen.
Emner:
Alle nyheder
25.06.2026 - 14:59
24.06.2026 - 21:13
24.06.2026 - 18:58
23.06.2026 - 11:14
19.06.2026 - 10:23
19.06.2026 - 09:44
17.06.2026 - 12:17
17.06.2026 - 12:14
15.06.2026 - 23:33
15.06.2026 - 23:31
