Til foreningernes og sektionernes kassererer
Til foreningernes og sektionernes kassererer
Vi beder venligst om, at I anvender den FIK-linje der er anført på de enkelte fakturaer, som I modtager fra DdB, når I indbetaler.
Det vil være til stor hjælp, hvis I vil gøre det istedet for blot at lave overførsler.
Venlig hilsen
Pia West Christensen
Emner:
Alle nyheder
25.06.2026 - 14:59
24.06.2026 - 21:13
24.06.2026 - 18:58
23.06.2026 - 11:14
19.06.2026 - 10:23
19.06.2026 - 09:44
17.06.2026 - 12:17
17.06.2026 - 12:14
15.06.2026 - 23:33
15.06.2026 - 23:31
