Til foreningernes og sektionernes kassererer

Til foreningernes og sektionernes kassererer

 

Vi beder venligst om, at I anvender den FIK-linje der er anført på de enkelte fakturaer, som I modtager fra DdB, når I indbetaler.

 

Det vil være til stor hjælp, hvis I vil gøre det istedet for blot at lave overførsler.

 

Venlig hilsen

Pia West Christensen

 

Alle nyheder

24.06.2026 - 21:13
24.06.2026 - 18:58
19.06.2026 - 10:23
19.06.2026 - 09:44
17.06.2026 - 12:17
17.06.2026 - 12:14
15.06.2026 - 23:33
15.06.2026 - 23:31

Sider