Indberetning - forfald

Ordensudvalget skal hermed indskærpe at det ikke er en selvfølge der kan meldes forfald for indberetningspligten uge efter uge. Misbruges dette (max. 3 gange pr. sæson) fratages man evt. vinderpræmier.

/Ordensudvalget

Alle nyheder

23.05.2013 - 09:19
18.05.2013 - 18:32
07.05.2013 - 22:06
18.04.2013 - 13:27
01.04.2013 - 00:01
20.03.2013 - 13:56

Sider